Veel gestelde vragen Stam Private Lease

Heb je een vraag over Private Lease bij Stam? Onderstaand een overzicht van de meest voorkomende
vragen en antwoorden. Staat je antwoord er niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactblok onderaan deze pagina. 

Een private lease auto rijden

Wie mogen er in de lease-auto rijden?

Het is toegestaan om naast uzelf ook je inwonende familieleden in de auto te laten rijden, mits zij uiteraard wettelijk rijbevoegd zijn. Het is niet toegestaan de auto aan derden in gebruik te geven, de auto te verhuren, als taxi te gebruiken dan wel commercieel te exploiteren of deel te laten nemen aan auto-deelprogramma’s/carsharing.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Wat als ik in werkelijkheid een afwijkend aantal kilometers per jaar rijd?

Je lease-overeenkomst vermeldt het aantal vrije kilometers dat je jaarlijks maximaal met de lease-auto kunt rijden, zonder dat er een verrekening plaatsvindt. Tevens staat in jouw overeenkomst vermeld wat de meerkilometerprijs bedraagt. Mocht je in een contractjaar meer dan het gestelde maximale aantal vrije kilometers hebben gereden, dan worden deze meer gereden kilometers als volgt met je verrekend: aantal meerkilometers x meerkilometerprijs. Voorbeeld: je lease-overeenkomst is gebaseerd op 10.000 vrije kilometers per jaar en € 0,069 per meerkilometer. In werkelijkheid heb je in een jaar 12.000 kilometers gereden. Dan wordt eenmalig over het betreffende jaar het volgende met je verrekend: 2.000 meerkilometers x 0,069 meerkilometerprijs = € 138,-. De verrekening van meer gereden kilometers is voor je dus volledig transparant. Om er voor te zorgen dat je door het jaar heen zo veel mogelijk aansluiting houdt tussen het aantal jaarlijkse vrije kilometers en je werkelijke jaarkilometrage, zal bij een afwijking van meer dan 25% de lease-overeenkomst worden aangepast (en daarmee ook de leaseprijs) aan een hoger aantal vrije kilometers per jaar. Zo voorkom je bijbetaling aan het einde van een jaar.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Wat moet ik doen bij een stranding (technisch of bij schade)?

Als je onderweg pech hebt met de auto, er rode lampjes gaan branden (direct stoppen!) of als je schade hebt gereden, vragen wij je direct contact op te nemen met de Stam 24/7 Internationale Hulpdienst (0031-(0)33 754 8099). Zij bieden je zowel in Nederland als in het buitenland de eerste hulpcoördinatie. Het is belangrijk dat je direct contact opneemt met de Hulpdienst van Stam Lease en niet direct met je merkenservice. Is de auto nog rijdbaar en is contact mogelijk tijdens kantooruren, dan kan je in plaats van de 24/7 Hulpdienst direct contact opnemen met Stam Lease (033 - 754 80 00). Als je Stam Lease (of onze Hulpdienst) direct inschakelt, ben je er zeker van dat alles goed wordt gecoördineerd en verloopt volgens de gestelde voorwaarden. Indien je bij een stranding zelf zaken gaat regelen zonder vooraf afstemming of toestemming van Stam Lease, loop je het risico dat ontstane kosten niet worden vergoed. Wij raden je dus aan vooraf altijd met ons te overleggen.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Welke kosten vallen nimmer onder de lease-overeenkomst?

Kosten voor brandstof, wassen/poetsen, bijbestellen van sleutel(s), tol, ruitenwisservloeistof/ antivries, stalling, bekeuringen en dergelijke komen voor je eigen rekening.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Hoe werkt het gebruik van winterbanden?

Het gebruik van winterbanden maakt niet standaard onderdeel uit van de lease-overeenkomst. Daar kan je echter wel voor kiezen. Het komt tenslotte je veiligheid ten goede! Als je kiest voor winterbanden, wordt de investering van de door jouw bij de Stam Dealer uitgekozen winterbanden eenmalig opgenomen in de leaseprijs (als accessoire) en wordt automatisch de dienstverlening “wisselen en tussentijdse opslag bij de dealer” voor je toegevoegd. Zo hoef jezelf de wisseling niet uit te voeren en de banden thuis niet op te slaan. Alles rondom het gebruik van winterbanden is voor je geregeld.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Waar kan ik terecht voor onderhoud en reparatie van de auto?

Voor het onderhoud (zoals beurten), technische reparaties en het vervangen van banden kan je bij ieder Stam dealerbedrijf terecht. De Stam dealer en Stam Lease hebben vervolgens afstemming met elkaar zodat je maximaal wordt ontzorgt. Gezien de hoeveelheid vestigingen en de regionale spreiding is er altijd wel een Stam vestiging bij jouw in de buurt. Je kan de vestigingen terugvinden op www.stamrenault.nl of in het berijdersboekje welke je in de auto vindt.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Waar en waarvoor ben ik verzekerd?

In je lease-overeenkomst is zowel de Wettelijke Aansprakelijkheid (schade aan derden) als Casco Schade (schade aan de lease-auto) verzekerd.
De verzekering is van toepassing in alle landen die op de groene kaart worden vermeld. Staat je bestemming niet op de kaart, neem dan contact met ons op. Wij kunnen dan aangeven of je met de lease-auto toch naar de door jou gewenste bestemming kan. Ben je de groene kaart kwijt, ook dan helpen we je graag aan een nieuw exemplaar.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Waar kan ik terecht voor schadereparatie aan de auto?

Voor het repareren van schade aan jouw auto kan je terecht bij ieder Stam schade-herstelbedrijf dan wel Stam dealerbedrijf. Het Stam schadeherstelbedrijf en Stam Lease hebben vervolgens afstemming met elkaar over de reparatie, zodat je daar geen omkijken naar hebt. Gezien de hoeveelheid vestigingen en de regionale spreiding is er altijd wel een Stam vestiging bij jouw in de buurt. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan je gebruik maken van onze haal & brengservice. Je kan de vestigingen terugvinden op www.stam.nl of in het berijdersboekje welke je in de auto vindt.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Vallen alle onderhoudskosten, technische reparatiekosten en schadekosten onder de lease-overeenkomst?

Ja, deze kosten vallen onder de lease-overeenkomst, mits je je houdt aan de wettelijke voorschriften en de richtlijnen van de importeur (zoals het beurtenschema). Wij gaan er wel vanuit dat je het voertuig deskundig gebruikt en alléén waarvoor het normaliter bedoeld is en je geen verwijtbare schadelijke handelingen verricht, zoals het tanken van verkeerde brandstof. Mocht je met de auto in het buitenland stranden, ook dan vallen de reparatiekosten onder de lease-overeenkomst. Mocht reparatie in Nederland noodzakelijk zijn, dan vallen ook de terughaalkosten van de auto én van de bestuurder/inzittenden onder de lease-overeenkomst. Of je recht hebt op vervangend vervoer, gebruik van winterbanden en wat de hoogte van
je eigen risico is bij een niet verhaalbare schade, hangt af van de keuzes die je hierin hebt gemaakt. Deze staan vermeld in je lease-overeenkomst.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Waar moet ik aan denken als ik op vakantie ga in het buitenland?

Over de grens gelden er soms andere regels dan in Nederland. Zo kunt u bijvoorbeeld bepaalde documenten nodig hebben op de snelweg, zijn er bepaalde voorwerpen verplicht in de auto en zijn sommige producten beperkt beschikbaar. Check de reiswijzer van de ANWB voor alle informatie.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Ik heb hulp nodig in het buitenland wat nu?

Niet in alle landen van Europa is er een pechhulp service zoals wij die in Nederland kennen. Daarom hebben wij op de pagina Hulp in het buitenland enkele zaken samengevat. Hier vindt je onder andere wat je moet doen als je met pech langs de tolweg in Frankrijk staat, wat je moet doen bij een lekke band en wat je het beste kunt doen bij andere pechgevallen.

Is je vraag voldoende beantwoord?
In welke landen mag mijn Private Lease auto rijden?

Dit staat in het private lease contract omgeschreven.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Hoe zit het met mijn schadevrije jaren?

Bij beëindiging van de lease-overeenkomst (of op verzoek tussentijds) ontvang je van ons een overzicht van de periode dat je met de lease-auto hebt gereden met vermelding van eventuele schades. Mocht je de gehele periode schadevrij hebben gereden, dan staat dat op deze verklaring vermeld.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Heb ik recht op vervangend vervoer?

Dat hangt af van welke keuze je hebt gemaakt. Op je lease-overeenkomst staat vermeld of je wel of geen recht hebt op vervangend vervoer en of dit dan alleen geldt in Nederland of in geheel Europa. Als een vervangend vervoerdekking in je overeenkomst is opgenomen, kan je hieronder zien wat dit samengevat voor jouw inhoudt.

Vervangend vervoer Nederland:
Mocht het repareren van je lease-auto (technische reparatie of schadeherstel) langer duren dan 1 werkdag, heb je gedurende de gehele reparatieperiode recht op vervangend vervoer, conform de in de lease-overeenkomst vermelde klasse.

Vervangend vervoer Europa:
Als jouw auto in het buitenland uitvalt en daar gerepareerd dient te worden, heb je tijdens je verblijf in het buitenland recht op vervangend vervoer op basis van één klasse kleiner dan je lease-auto.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Wat is een vervangend vervoer klasse?

In jouw lease-overeenkomst staat vermeld of je in aanmerking komt voor vervangend vervoer en tevens voor welke klasse. Met klasse wordt bedoeld de grootte van de auto. We onderscheiden de volgende klassen: Klasse A (bijvoorbeeld Renault Twingo), Klasse B (bijvoorbeeld Renault Clio, Captur), Klasse C (Renault Mégane)

Is je vraag voldoende beantwoord?
Wat moet ik doen als ik vragen heb, advies wil of overleg wil plegen?

Wij zullen er alles aan doen om je vragen snel en vakkundig te beantwoorden en met je mee te denken. Om je adequaat van dienst te kunnen zijn, kan je je vraag aanvankelijk stellen via: vraag@stamlease.nl. Wij zorgen ervoor dat wij vervolgens snel contact met je opnemen. In ieder geval krijg je van ons binnen één werkdag een passende reactie.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Wanneer heb ik een eigen risico?

Je hebt alléén te maken met een eigen risico indien je schade hebt aan je lease-auto die niet verhaalbaar is op een tegenpartij of indien je schuldschade hebt veroorzaakt bij derden. Is de schade wel verhaalbaar op de tegenpartij, dan hebt je dus géén eigen risico. De hoogte van je eigen risico staat vermeld op de lease-overeenkomst.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Wat is het verschil tussen het “standaard eigen risico” en de optie “gestaffeld eigen risico”?

Als je te maken krijgt met een eigen risico hangt het te betalen bedrag af van hetgeen je gekozen hebt. Je keuze staat vermeld op je lease-overeenkomst. Standaard geldt per eigen risico een gelijkblijvend vast bedrag. Heb je echter gekozen voor een gestaffeld eigen risico, dan geldt gedurende de contractduur van je overeenkomst een oplopend eigen risicobedrag. Voor het eerste eigen risico binnen de gebruiksperiode betaal je het laagst genoemde bedrag, vervolgens voor het tweede eigen risico het hogere bedrag en voor het derde eigen risico en daarna geldt het hoogst genoemde bedrag.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Vul je gegevens in en we bellen je binnen 2 dagen
Bedankt voor je reactie!

Over de leaseovereenkomst

Wat krijg ik voor de leaseprijs?

Je krijgt daarvoor een auto waarmee je een vooraf bepaald aantal kilometers per jaar mag rijden. Je betaalt iedere maand een vast bedrag waarin alles inbegrepen is. Het enige wat je nog moet doen is tanken. Wij betalen:  

  • Reparatie en onderhoud
  • Verzekering
  • Motorrijtuigenbelasting
  • Pechhulp
  • Afschrijving en rente
  • Bandenvervanging (bij normaal gebruik)
Is je vraag voldoende beantwoord?
Ontvang ik bij beëindiging van de lease-overeenkomst een schade(vrij)verklaring?

Bij beëindiging van de lease-overeenkomst ontvangt je van ons een overzicht van de periode dat je met de lease-auto hebt gereden met vermelding van eventuele schades. Mocht je de gehele periode schadevrij hebben gereden, dan staat dat op deze verklaring vermeld.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Blijft de leaseprijs de gehele contractperiode gelijk?

Ervan uitgaande dat de lease-overeenkomst inhoudelijk gelijk blijft, blijft je leaseprijs ook gelijk, op een jaarlijkse indexering van 1,5% na. Als de inhoud van de lease-overeenkomst wijzigt (bijvoorbeeld looptijd of aantal vrije kilometers) of indien de overheid wijzigingen doorvoert
(bijvoorbeeld btw percentage of motorrijtuigenbelasting) dan wordt de leaseprijs hier één op één op aangepast.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Hoe wordt de hoogte van de maandtermijn bepaald?

De hoogte wordt bepaald door verschillende factoren namelijk de looptijd, het aantal jaren dat u wilt private leasen en de auto die gekozen wordt.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Is er een leeftijdsgrens om te mogen private leasen?

De hoogte wordt bepaald door verschillende factoren namelijk de looptijd, het aantal jaren dat je wilt private leasen en de auto die gekozen wordt.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Krijg ik een BKR-registratie als ik een Private Lease contract afsluit?

Ja, dit is vanuit het Keurmerk Private Lease verplicht gesteld. De reden hiervoor is dat in je eigen belang overkreditering voorkomen moet worden. Je wordt op deze manier beschermd voor het aangaan van onverantwoorde risico’s. Het registratiebedrag wordt als volgt berekend: looptijd x leasetarief x 0,65. In uw leaseofferte en leaseovereenkomst staat het registratiebedrag vermeld.
 
VOORBEELD:
Je hebt een leasecontract met een looptijd van 36 maanden en een maandtermijn van € 300,- per maand. De BKR-registratie bedraagt dan: 36 x € 300,- x 0,65 = € 7.020,-

Is je vraag voldoende beantwoord?
Kan ik een Private Lease contract eerder stoppen?

De maandtermijn is gebaseerd op de in de leaseovereenkomst vermelde looptijd (de contractuele looptijd). Het is belangrijk dat je vooraf goed nadenkt over het aangaan van een leaseovereenkomst, de contractuele looptijd en de toekomstige financiële verplichting die er aan vastzit.

Als je financiële draagkracht in de toekomst minder wordt (omdat je bijvoorbeeld je baan verliest) blijft de betaling van de maandelijkse leaseprijs bestaan, tenzij het Stam Zeker Pakket is opgenomen in je leaseovereenkomst zoals omschreven bij de volgende vraag. Indien je geen Stam Zeker Pakket hebt opgenomen in de leaseovereenkomst is het evenwel mogelijk de leaseovereenkomst eerder te beëindigen. In dat geval betaal je een opzeggingsvergoeding.
Opzeggingsvergoeding: Dit betekent dat je over de nog resterende periode 35% van de overeengekomen maandtermijn betaald.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Wat houdt het Stam Zeker Pakket in?

Indien u gekozen heeft voor het Stam Zeker Pakket, staat dit expliciet op je leaseovereenkomst vermeld. In dat geval is de opzeggingsvergoeding, beschreven bij de vorige vraag, niet voor jou van toepassing en kan je je leaseovereenkomst voortijdig kosteloos opzeggen in de volgende situaties: 

  1. Bij overlijden van één op de leaseovereenkomst vermelde cliënten
  2. Bij arbeidsongeschiktheid 
  3. Bij onvrijwillig ontslag* 
  4. Bij emigratie

Uiteraard zijn er wel een aantal spelregels verbonden aan het Stam Zeker Pakket. Zo zal er bij arbeidsongeschiktheid en onvrijwillig ontslag gekeken worden naar je daadwerkelijke inkomsten. De berekening Draagkrachtnorm Keurmerk Private Lease geldt daarbij als criterium.

*Alleen indien je bij aangaan van de leaseovereenkomst beschikte over een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd is het mogelijk om de leaseovereenkomst kosteloos te beëindigen bij onvrijwillig ontslag.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Kan ik een vooruitbetaling doen waardoor mijn maandlasten lager worden?

Ja, deze vooruitbetaling wordt door ons in mindering gebracht op de door jou te betalen maandtermijnen van het leasecontract.
 
VOORBEELD:
Stel je moet maandtermijn betalen zonder vooruitbetaling van € 350,- per maand gedurende 36 maanden. Je doet een vooruitbetaling van € 3.600,-, dan wordt je  maandtermijn van € 350,- verlaagd met € 100,- (€ 3.600,-/36 maanden). Je nieuwe maandtermijn wordt dan € 250,-.

De voordelen van zo’n vooruitbetaling zijn:

  • Lagere maandlasten
  • Lagere BKR notering
Is je vraag voldoende beantwoord?
Wat betekent het Private Lease keurmerk voor mij?

Consumenten die bij Stam Lease een private lease overeenkomst afsluiten, weten zeker dat ze niet voor verrassingen komen te staan en zorgeloos van hun nieuwe auto kunnen genieten. Lees meer over het Keurmerk Private Lease.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Vul je gegevens in en we bellen je binnen 2 dagen
Bedankt voor je reactie!

Vragen over betalingen en de factuur

Hoe verlopen de betalingen?

De bedragen die je conform de lease-overeenkomst verschuldigd bent, worden middels automatische incasso met je verrekend rond de 1ste van iedere maand. De leaseprijs ben je maandelijks vooraf verschuldigd. Uitzondering op de automatische incasso zijn:

  • de borgstorting: je ontvangt hiervoor van ons een separate factuur welke jezelf per direct aan ons dient over te maken. Pas als het bedrag door ons feitelijk is ontvangen kan de auto voor je besteld dan wel aan je afgeleverd worden.
  • de afleverkosten (indien niet opgenomen in de lease-overeenkomst): je ontvangt hiervoor van ons een separate factuur welke jezelf aan ons dient over te maken. Pas als het bedrag door ons feitelijk is ontvangen kan de auto aan je afgeleverd worden.
Is je vraag voldoende beantwoord?
Ik heb een borg gestort; wanneer ontvang ik deze weer retour?

Nadat je lease-overeenkomst is geëindigd en je volledig aan je betalingsverplichtingen hebt voldaan, ontvang je de borg uiterlijk binnen één maand van ons retour. 

Is je vraag voldoende beantwoord?
Hoe kan het dat ik mijn leaseauto heb ingeleverd en toch nog een factuur van de leasetermijn voor een nieuwe maand ontvang?

Dit komt omdat we, op het moment dat je de auto hebt ingeleverd, de factuur voor de nieuwe maand al hadden aangemaakt en we deze factuur niet meer konden tegenhouden.
Je hoeft deze maandtermijn niet aan ons te betalen. Mochten wij het bedrag wel bij je geïncasseerd hebben, dan ontvangt je dat van ons binnenkort terug via de eindafrekening. U betaalt namelijk nooit langer dan de dag dat je de auto hebt ingeleverd. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je kunt er ook voor kiezen om de incasso van deze maandtermijn terug te halen (storneren) bij je bank via telebankieren.  

Is je vraag voldoende beantwoord?
Ik heb mijn oude Private Lease auto ingeleverd en een nieuwe ontvangen. Nu ontvang ik voor beide een factuur van de nieuwe maand. Hoe kan dat?

Dit komt omdat we, op het moment dat je de oude auto hebt ingeleverd, de factuur voor de nieuwe maand van de oude auto al hadden aangemaakt en we deze factuur niet meer konden tegenhouden.
Je hoeft deze maandtermijn niet aan ons te betalen. Mochten wij het bedrag wel bij je geïncasseerd hebben, dan ontvangt je dat van ons binnenkort terug via de eindafrekening. U betaalt namelijk nooit langer dan de dag dat je de auto hebt ingeleverd. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je kunt er ook voor kiezen om de incasso van deze maandtermijn terug te halen (storneren) bij je bank via telebankieren.  

Is je vraag voldoende beantwoord?
Waarom zijn de kosten voor vervangend vervoer doorbelast?

In je leaseovereenkomst kan je zien wanneer je recht hebt op vervangend vervoer en welke autoklasse. Je kunt dit vinden op de eerste pagina van je leaseovereenkomst (bij de contractgegevens).

Ter verduidelijking: het aantal uren dat staat vermeld, heeft betrekking op de periode dat de auto niet beschikbaar is door reparatiewerkzaamheden. Dus als daar 48 uur vermeld staat en de reparatie maar 1 dag (24 uur) duurt, dan heb je géén recht op vervangend vervoer. Als de reparatie in dit voorbeeld 3 dagen (72 uur) in beslag neemt, heb je wél recht op vervangend vervoer. Kortom, als de reparatie van je auto in dit geval langer dan 48 uur duurt, dan heb je recht op vervangend vervoer.  
Als je gebruik maakt van vervangend vervoer terwijl  je daar volgens de leaseovereenkomst geen recht op hebt, belasten wij de gemaakte vervangend vervoerkosten aan je door. Mocht je in de toekomst een ander vervangend vervoerpakket wensen, kan je dit voor de resterende periode van de leaseovereenkomst nog wijzigen. Neem dan gerust contact met ons op zodat we met je kunnen overleggen wat je wensen zijn en wat dit voor de leaseprijs betekent.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Waarom krijg ik kosten (Eigen Bijdrage / Eigen Risico) door belast bij schadeherstel?

Dit betreft een doorbelasting van het Eigen Risico / Eigen Bijdrage. In uw leaseovereenkomst kunt u zien hoe hoog het afgesproken Eigen Risico / Eigen Bijdrage is per niet verhaalbare schade. Dit staat op de eerste pagina in de leaseovereenkomst vermeld (bij de contractgegevens).

Is je vraag voldoende beantwoord?
Waarom krijg ik kosten doorbelast na vervangen van een kapotte band?

Dit betreft een doorbelasting van het Eigen Risico / Eigen Bijdrage. Als je een band kapot rijdt, is dit een niet verhaalbare schade waar het Eigen Risico / Eigen Bijdrage op van toepassing is. In de leaseovereenkomst kan je zien hoe hoog het afgesproken Eigen Risico / Eigen Bijdrage in dat geval is. Dit staat op de eerste pagina in de leaseovereenkomst vermeld (bij de contractgegevens).

Is je vraag voldoende beantwoord?
Waarom worden niet alle facturen via automatische incasso geïncasseerd?

De maandelijkse leasetermijn wordt door ons automatisch geïncasseerd. Alle andere facturen moet je zelf aan ons over te maken. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Hier is voor gekozen omdat wij, voor je bescherming, niet zo maar andere bedragen dan de vaste maandtermijn van je rekening willen incasseren.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Waarom krijg ik tussentijds meer kilometers doorbelast?

Om te voorkomen dat je aan het einde van de leaseovereenkomst een grote na-verrekening krijgt van meer gereden kilometers, zorgen we er voor dat we jaarlijks kijken of je nog in lijn ligt met de afgesproken contractkilometrage. Mocht je tussentijds meer hebben gereden, dan rekenen we dat vast met je af. Uiteraard krijg je dat weer terug als je in een volgend jaar minder rijdt.
Het bedrag dat je betaalt per meer gereden kilometer staat in de leaseovereenkomst vermeld. Je kan dit vinden bij de contractgegevens op de eerste pagina.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Wanneer vindt de automatische incasso plaats?

Wij incasseren de leasetermijnen maandelijks omstreeks de 1e van de betreffende maand.
Afhankelijk van het moment waarop jouw leaseovereenkomst is ingegaan, kan de incasso van de eerste maandtermijn eenmalig op de 15e van de maand plaatsvinden. De volgende termijnen worden dan vervolgens weer omstreeks de 1e van iedere maand geïncasseerd.

Is je vraag voldoende beantwoord?
Vul je gegevens in en we bellen je binnen 2 dagen
Bedankt voor je reactie!

Heb je onze hulp nodig?

Bij Stam proberen wij je in alle opzichten verder op weg te helpen. Neem hiervoor gerust contact met ons op.